
Чіп тюнінг Mitsubishi L200, збільшення потужності Міцубісі
Чіп тюнінг Mitsubishi L200, збільшення потужності, відключення екології, видалення фільтра сажі DPF, відключення клапана EGR, прошивка, клонування, діагностика - Дніпро.
1. Чип тюнинг Mitsubishi L200.
Цей автомобіль поставляється з двигунами 4D56 об'ємом 2.5 літра, але різною потужністю. Силовий агрегат із паспортними даними 136 л. поставлявся в країни 4 світу з відсутністю фільтра сажі і найменшої за продуктивністю турбіною. У розвинені країни відвантажували моделі з сажевим фільтром і повноцінною турбіною зі змінною геометрією, що дозволяє розвинути в стоку вже 178 к.с. Прошивкою Stage 1 у мене можливо підвищити вихідні характеристики до наступних значень:
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді:
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 178 HP | 210 HP | 32 HP |
Обертаючий момент | 400 Nm | 460 Nm | 60 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана EGR, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Вимкнення EGR.
Дуже надійна система втручатися у яку немає зайвої необхідності, але у разі виходу з ладу самого клапана а також установки прошивки Stage2 є можливість відключити його фізично та програмно.
3. Видалення фильтра сажи DPF.
При збільшенні потужності прошивкою Stage1 видаляти фільтр сажі немає ніякої необхідності. Необхідність у його видаленні з'являється при установці прошивки Stage2, або виході його з ладу, що на цих автомобілях є дуже великою рідкістю і при величезних пробігах.
Більше інформації у відео: