Наши работы

Чіп тюнінг Hyundai SANTA FE 2.4 GDI Evap catalyst off

Чіп тюнінг Hyundai SANTA FE 2.4 GDI та збільшення потужності Хюндаї, відключення катализатора і системи EVAP, прошивка, клонування, діагностика, налаштування ГБО. Індивідуальний підхід до кожного клієнта у Дніпрі.

1. Чіп тюнінг Hyundai.

 Для ринку США в основному йдуть версії з безпосереднім уприскуванням 2.4 GDі та турбовані версії. Особливо визначних результатів досягти на автомсферному двигуні не можливо, але порадувати себе кращою чуйністю на педаль газу, чіткою і передбачуваною роботою коробки передач, невеликою економією паливо дуже навіть можна.


Вихідні характеристики після прошивки такі:

Випробування на диностенді

Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.

ПараметрСтандартТюнінг Stage1Різниця
Потужність 192 hp 200 hp 8 hp
Обертаючий момент 242 Nm 255 Nm 13 Nm

Додатково можливе відключення каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.

2. Видалення каталізатора.

Одна з найболючіших тем в Україні – це екологія, тільки не "Зелена", а автомобільна. Каталізатори крадуть, невиправдано видаляють залякуючи страшилками тощо. в результаті одержують помилку по роботі каталізатора P0420, P0421, P0136, P0036. Я успішно вирішую поставлене завдання програмним способом переводячи на норми євро – 2 відключаючи з комплектації каталізатор та другий (нижній) лямбда зонд.

712LpXPuEeL

Є звичайно і "правильний" спосіб відновлення працездатності системи - купівля нового каталізатора з каталожним номером HYUNDAI/KIA 28510 2G445, вартість якого наближається до 1500 доларів. Є звичайно і дешевше варінати в межах 500 американських дооларів, але як вони працюватимуть не зможе прогаронтувати ніхто.

3. Відключення EVAP.

Другою болякою, особливо автомобілів для ринку США є система ЄВАП (видалення парів палива). Виникає вони через витоки в система з різних причин, починаючи від банальної розгерметизації до механічних пошкоджень абсорбера або трас, що дають про себе знати помилками P0442, P0456 тощо.

2024 03 31 120752

Дуже добре, якщо завдання вдасться вирішити заміною  адсорбера парів палива Hyundai/Kia 31420 1H000. У більшості випадків заміна не приносить результату, а сам пошук самої проблеми процедура дорога і займає багато часу, в результаті дешевше і швидше вирішити проблему у мене вимкнувши і цю систему з комплектації.

4. Прошивка та клонування.

Прошивка блоку управління відбувається найбезпечнішим способом для цього автомобіля – через діагностичний роз'єм. Для виконання операції клонування ECU все-таки доведеться зняти з автомобіля.

Невеликий відео огляд:

 

Профессиональный Чип Тюнинг в Украине.
Только настроенные и проверенные на диностенде прошивки для вашего автомобиля.

Нужное

Мы в соцсетях