Чіп тюнінг BMW X6 E71, збільшення потужності БМВ Х6 Е71
Чіп тюнінг BMW X6 E71, збільшення потужності БМВ Х6 Е71, видалення каталізатору, фільтру сажи та клапана EGR, системи Adblue, клонування, прошивка, диагностика двигуна - Дніпро.
1. Чіп тюнінг BMW X6.
У кузові BMW X6 E71 існує декілька різновидів двигунів 3.0D - 211, 235, 245 к.с. 3.5D - 286 к.с. 5.0D - 381 к.с. та 4.0D - 306 к.с. з яким ми і будемо працювати. Звичайно ж, ми працюємо і з іншими двигунами, але всі дані стосуватимуться саме 4 літрового турбодизеля.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді:
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 306 HP | 350 HP | 44 HP |
Обертаючий момент | 600 Nm | 680 Nm | 80 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Вимкнення DPF.
Виконуємо фізичне та програмне відключення фільтра сажи. Обидві процедури потребують дуже відповідального підходу до виконання поставленого завдання. На жаль дешеві роботи не можуть досягти гарних результатів. Обидві процедури потребують дуже відповідального підходу до виконання поставленого завдання. На жаль дешеві роботи не можуть досягти хороших результатів і як правило завжди видаляється каталізатор, у видаленні якого немає необхідності.
3. Вимкнення EGR.
Разом з сажовим фільтром зазвичай видаляють і клапан ЄГР так як необхідності в ньому немає абсолютно ніякої, крім збереження екології яка впливає на тривалість життя. Тут же, як завжди, чистота двигуна перевищує життя!
4. Прошивка ECU.
На даний момент чіп тюнінг та прошивка блоку управління проводитися через діагностичний роз'єм автомобіля. Процедура абсолютно безпечна та швидка. Хоча для клонування, блок управління доведеться все ж таки демонтувати з машини.
5. Клонування ЕБУ.
Ця процедура проводиться тільки зі зняттям блоку керування двигуном з машини. На даний момент це проста процедура для власників оригінального обладнання яка дозволяє виконати ці роботи без розкриття "мозків"
Фото вище доводить одне з двох - прошивку виконував дилетант на китайському дешевому обладнанні або ж у далекому минулому, коли ще не були відкриті можливості виконувати цю роботу без відкриття блоку управління.
6. Невелике відео з роботи: