Чіп тюнінг Fiat Fiorino Qubo, збільшення потужності Фіат
Чіп тюнінг Fiat Fiorino Qubo, збільшення потужності Фіат, видалення каталізатора, переведення не євро 2, відключення другого лямбда зонда, прошивка, клонування ECU, діагностика, настроювання ГБО - Дніпро.
В даному випадку працюватимемо в автомобілем Fiat Fiorino Qubo з двигуном 1.4 літра та встановленим електронним блоком керування Magneti Marelli 9GF. Аналогічні системи стоять на автомобілях Fiat 500, Punto, Panda, Tipo, Alfa Romeo Mito, Ford Ka, Lancia.
Система дуже рідкісна, відповідно вартість робот з чіп тюнінгу і переведення на євро 2 буде вищою за середній.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 76 hp | 85 hp | 9 hp |
Обертаючий момент | 115 Nm | 129 Nm | 14 Nm |
Додатково можливе відключення каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач, налаштування ГБО.
2. Видалення каталізатора.
А також встановлення полум'ягасника, переведення на євро 2, відключення з прошивки другого лямбда зонда у Дніпрі роблять у нас.
Знову ж таки, фізичне видалення відносно нескладна процедура, каталізатор розташований у легкодоступному місці, а ось програму поправити зможуть не все правильно.
3. Прошивка та клонування.
Цю процедуру я проводжу зі зняттям блоку управління з автомобіля, але без його розбору. Є можливість робити прошивку через діагностичний роз'єм.
Через простоту, а найголовніше безпеки, я проводжу прошивку саме зі зняттям блоку управління з автомобіля, але якщо клієнт бажає і під його відповідальність можу це зробити через діагностичний роз'єм.
4. Невеликий відеоогляд: