Чіп тюнінг Hyundai ix35 (Tucson), налаштування ГБО, прошивка
Чіп тюнінг, збільшення потужності двигуна Hyundai ix35 (Tucson), прошивка, клонування ECU, налаштування ГБО, діагностика.
1. Чіп тюнінг Hyundai ix35 (Tucson).
Більшість власників звертається за чіп тюнінгом з таких причин - погана реакція на натискання педалі газу, задум при перемиканні АКПП, недостатня динаміка, бажання зберегти двигун при роботі на газовому паливі. Бензинові атмосферні двигуни дозволяють збільшити потужність максимум на 10%, у туброваних версій моторів і турбодизелів цей показник становить вже 20-30%.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на діностенді:
Вимірювання потужності прошивки Stage1 2.4I 16V проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 176 Hp | 185 HP | 9 HP |
Обертаючий момент | 228 Nm | 245 Nm | 17 Nm |
Додатково можливе відключення сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана EGR, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Видалення катализатора Hyundai ix35.
каталізатор виходить на цих автомобілях з атмосферними двигунами дуже рідко, на турбованих пробіги до заміни становлять близько 200 тис., якщо звичайно його не виріжуть в порту доблесні дбайливці закону. Далі виходи два, заміна на новий або видалення, чим ми займаємося. Єдино правильне рішення це видалення каталізатора з установкою замість нього полум'ягасника або стронгера з програмним видаленням всього цього з прошивки.
3. Діагностика двигуна Hyundai ix35.
У двигунів, що працюють на газу, часто виникають проблеми із зазорами клапанів, при діагностиці корейських автомобілів є можливість перевірити рівномірність обертання колінчастого валу і тим самим попередити прогар клапанів у разі їх затискання. У нашому випадку авто було відправлено на регулювання клапанів через проблеми в 1 циліндрі.
4. Налаштування ГБО.
На самому початку переконуємося відповідно до газового редуктора потужності двигуна, його продуктивність повинна трохи перевищувати заявлену потужність двигуна.
Другим важливим чинником є швидкість роботи форсунок. На старих форсунках типу валетек домогтися будь-якого гарного результату не вийде за будь-яких старань настроювальника.
Блок керування газовою установкою є серцем пристрою! Від нього дуже багато залежить в роботі двигуна і не кожні мізки можна оптимально налаштувати для роботи мотора. Тут розбудовуватися не варто, газові мізки завжди можна замінити. У нашому випадку блої управління середнього класу без можливості організації оптимального довпрсыка палива.
І насамкінець - контроль налаштування, перевірка зведення карт. На цьому фото видно, що карти зведені, але є ще моменти, які необхідно підправити.