Чіп тюнінг Opel Signum с двигуном Z22YH
Чіп тюнінг, збільшення потужності Opel Signum с з бензиновим атмосферним двигуном Z22YH, видалення каталізатора, переведення на євро 2, прошивка, клонування ЕБУ, діагностика - Дніпро.
1. Чіп тюнінг Opel Signum.
На цю марку автомобіля встановлювалися дизельні двигуни Y20DTH, Z19DT, Z30DT, а також бензинові двигуни Z20NET, Z18XE, Z28NE і мотор з яким ми будемо працювати цього разу Z22YH. Він не з таким потенціалом як турбована версія, але навіть відносно невеликий результат у надбавці потужності доставляє багато хороших емоцій власнику автомобіля.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді.
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 150 hp | 160 hp | 10 hp |
Обертаючий момент | 220 Nm | 235 Nm | 15 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Видалення каталізатору.
У разі виникнення проблем з каталізатором одним із шляхів вирішення проблеми є фізичне видалення його з установкою полум'ягасника або стронгера, а також програмний переведення на Євро 2 (відключення контролю каталізатора та другого лямбда зонда).
Якщо не встановлювати стронгер, то буде неприємний дзвін при наборі швидкості. Установка універсальних каталізаторів і обманок призводить тільки до підвищеної витрати палива.
3. Прошивка та клонування Opel.
Запис, читання, клонування прошивки для цього двигуна здійснюється через діагностичний роз'єм.
У деяких особливих випадках все ж таки потрібно буде зняти його з автомобіля і зробити роботи на столі. Але такі випадки дуже рідкісні.
Невелике відео з прошивки Opel Signum: