Чіп тюнінг Skoda Octavia, увеличение мощности Шкода Октавиа
Чіп тюнінг Skoda Octavia, збільшення потужності Шкода Октавіа, видалення каталізатора, перехід на Євро-2, прошивка, клонування ЄБУ, діагностування - Дніпро.
1. Чіп тюнінг Skoda Octavia.
Існує багато двигунів які установлюються на цей автомобіль, в даному випадку мова йде про двигун 1.8 TSI ЕА888 gen3 180 л. с. якій гарне прошивається на потужність понад 200 кінських сил. Для тюнінгу Stage 1 достатньо заводської турбіни, для Stage 2 бажано замінити турбіну, Stage 3 вимагає обов'язкової заміни турбіни.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 180 hp | 230 hp | 50 hp |
Обертаючий момент | 250 Nm | 380 Nm | 130 Nm |
Додатково можливе відключення каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage2 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 180 hp | 245 hp | 65 hp |
Обертаючий момент | 250 Nm | 390 Nm | 145 Nm |
Також ці двигуни встановлювалися на автомобілях Audi A3, A6, TT, Seat Lion, Skoda SuperB, VW Passat, Golf та багато інших моделей, відповідно аналогічний чіп-тюнінг робиться і на них.
2. Видалення каталізатору.
Якщо починає турбувати помилка DTC P0420, не найкращим але оптимальним за ціною буде фізичне видалення каталізатора з системи.
После физического удаления, его необходимо выключить в прошивке.
3. Прошивка та клонування ЄБУ.
Двигуном цієї машини управляє електронний блок управління Simos 18 на базі процесора Tricore. Цей блок має певні особливості під час роботи з ним. Клонування цього блоку керування проводиться тільки зі зняттям його з автомобіля.
Це так званий заводський спосіб запису прошивки, який на даний момент є найбезпечнішим і для процесу запису прошивки.
Він більш трудомісткий порівняно з прошивкою через ОБД роз'єм, відповідно дорожче.